B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

hemmadag, ohyes.

Kategori: Allmänna ting

Idag har verkligen inte varit min dag och kommer inte bli iheller. Förkyld och allmänt sjuk faktiskt,
på många olika sätt. Jag känner att detta kommer bara bli ett tungt sommarlov och jag är faktiskt inte speciellt glad? men ändå är jag glad.. ja, jag är jätteförvirrad! ): Menmen

jag ska faktiskt städa mitt rum sen ska jag nog försöka övertala mamma att gå ut och gå en runda med mig, ner till affären och kanske köpa lite godis (a)-----> och nu har jag frågat och ja vi ska ut och gå (: behövde inte övertala (; fast de med godis saken kan vi nog ta senare.. eller jag är inte sugen/: får vänta och se (:

jag saknar baby otroligt mycket redan.

jaja,

pusshej! 
/ b


skolavslutningen, jag försökte se sur ut... fail (;

Kommentarer

  • josefine säger:

    jag saknar dig också, baby! h3h3 ;)

    <3

    2010-06-13 | 21:38:57
    Bloggadress: http://prettydemon
  • Beatrice säger:

    heh, jossä sluuta (A);D <3

    2010-06-14 | 13:46:08
    Bloggadress: http://bej

Kommentera inlägget här: