B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

GLAD MIDSOMMAR

Kategori: Allmänna ting

gick och la mig vid vid halv 4, somna vid halv 5.. Vaknade klockan nio av att nypotatisen blev fixad, med köksmaskin! så en trött Bea pluggar in sköna musiken i öronen och sommar om.. Klockan 11 kommer mamma in och väcker en! hah (:

Nu har jag hjälpa mami/papi att fixa med borden, förberett min EGO SHOT (som jag är lite missnöjd över, smakar inte så mycket banan som jag hoppats!) men jag har iaf fixat juice och sådant så det blir en del malibu drinkar ikväll! MOMS

Nu ska jag fixa inför lekarna! Hah, vill blir väll en 17 pers kanske eller fler.. Hah, bara gud vet!

Jag har fixat en playlist med massa 80-tals musik, jag gillart den faktiskt!

JUSTE! den 10 juli drar jag till göteborg! :D - till min baaaby! <3





förra midsommarafton! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: