B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

första doppet!

Kategori: Allmänna ting

Igår kväll kom Jojohanna och förgyllde min kväll.. Vi var ute och gick en skön promenad och kollade på film! (:

Idag, vaknade jag och jojohanna sent.. närmare halv 2 ! /:  Vi ringde frida och bestämde att vi skulle ses! Efter ett  tag tycker vi att vi ska dra och bada i Sövde! Så jag stack hem och hämta kläder och sen bar de av till sköna sjön!
Vi hade en plastbåt med oss och moppepojkarna busvisslade för fullt! (;

senare stack vi hem, och grillade marsmhallows och rökte vattenpipa i min trädgård i solnedgången! Sen blev de sviien kallt så vi sa att vi skulle klä på oss lite mer kläder och dra ut! vilket vi gjort! Vi spelade en omgång basket och hade det trevligt! Nu är jag hemma, skulle ringt tamer men såklart pratar han redan med någon annan. 
SÅÅ, whatever jag intar sängen! :D 

PUSSHAJ / b 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: