B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

en tisdag att inte vilja ha precis..

Kategori: Allmänna ting

morsning,

Det har regnat hela dagen och jag cyklade hemmifrån sju imorse som jag brukar göra varje tisdag&torsdag /:
Nu har jag nog faktiskt gjort klart kortet till Rabi, eller rättare sagt jag orkar inte pyssla med det längre..
Har i stort sätt suttit och bara glott på skit här vid datan, i två timmar nu och vi slutar denna lektionen om en timme.. WIHO Johansson blev godkänd på bild så ni vet! hah, störe..

Vi ska ha idrott efter lunch, vi får nog vara inne (; Idag så ska jag försöka övertala mamma att ringa och bokatid till nagelfixarn Pia, så ska hon få bygga på mina naglar nångång nästa vecka kanske! hoppas, i slutet av nästa vecka har jag spenderat
ca 1500 kr på mitt utseende, presenter och kläder. kanske inte så farligt men för bara dessa två veckor joo. För jag är inte värsta moneyspendern och jag är gärna den som handlar på ullared? är de fel? Knappast, Jag är smart! Varför köpa en märkeströja när man kan få två t-shirts och ett par jeans istället? Tycker bara det är korkat..

Anyway, jag längtar till sommarlovet som alla andra! Och jag tycker det ska bli skönt att bli av med surkärringarna till 3:or.. (vissa av dem!) (:

PEACE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: