B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

en galen helg!

Kategori: Allmänna ting

Hej sötfolk!

Idag är jag ledig för jag är färdig med alla kurser (Y) i vilket fall som helst suger vädret just nu och lär göra de några dar fram.. i believe/: menmen.. Idag har jag bara tagit de chill och ska snart städa lite (;

i fredes solade ju jag och Mirjan, vi gjorde hemmagjord glass!! (A) senare bestämde vi oss för att gå på pop&rock konsert, de var kul.. Efter de kom Tamer, sen stack vi hem till mirja och hade lite trevligt med lite dricka och nattamad!! Hah, underbart! Sen stack jag och baby hem, och princip somna.. Hah!


lite censur..


glass (;

I lördes var bara en varahemma dag! (: Vi gjorde kycklingspett och åt god salsa! nomnom, ;D Sen åkte vi såklart och handla lite godis! (a) vi gick och la oss i god tid för på söndagen skulle ju vi till Tosselilla!!!




Det hela börjar med att jag och Tamer sätter oss i bilen och börjar åka mot Tosselilla, när vi kommer till Lillåsa ca 2,5 - 3 km från Tosselilla börjar bilkön! Jag och Tamer beslutar oss för att gå från Lillåsa, ett klokt beslut för vi gick förbi i princip all trafik! När vi kom fram till éntern släpper dem inte in oss, de visade sig att vi som kom från "landskrona" skulle gå in ett speciellt håll! (: 
De var ett par utlännigar som körde förbi oss när vi gick, och dem skratta som fan åt oss.. Sen när jag och Tamer, samt Spetim gick förbi dem så började vi skratta åt dem, haha shiit ni skulle sett deras miner, ooh god! 

(juste, redan efter denna tid hade jag fått skoskav!)

Det var helt hysteriskt och det var tusen tals hyklekvinnor som stod och skrek på sina barn!? Kändes som att min pojkvän blev rasist och det kändes som om man var i mellanöstern? inget mig i mot, dem satt där med sina dolmar och rökte vattenpipa, mys! (: Iaf, där var äckligt mycket folk så jag och Tamer åkte bara en karusell och typ körde motorbåtarna.. Haha de var kul (; KÖER överallt! Resten av tiden badade vi!
Måste bara säga att fyfan vad arg jag blev på ett par utlännigar dem körde ur bilkön och trodde dem skulle kom fram jävla puckon när de mötte trafik dem bara, wallaeh bändhjbwsäå,df.. jag var så jävla förbannad att jag skrek, "det är inte ert jävla hemland och här har man regler på hur man ska köra bil!" typ.-. nu låter de som jag är fetaste rasist, men svennebananer är inte de bästa heller!

Haha, nu ska jag faktiskt börja städa mitt rum!

Ha de bäst, fackas!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: