B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

wopsi!

Kategori: Allmänna ting

Idag har det inte hänt så mycket varit med baby och lite så! (: Nu har han åkt hem och jag har inte den blekaste aning om vad jag ska göra..
Vi har varit väldigt mycket senaste tiden så blev vi lite griniga på varandra, visst är kärlek fint (A)
Haha, i vilket fall som helst!

Armbandet jag gav baby i present var såklart för stort, så förhoppningsvis kommer han på fredag för jag har fått mig ett till godo kvitto så jag får ett mindre armband plus lite cash tillbaks!? ;D låter nice

Annars har jag och älskling spelat en hel del uno, och fotboll! han bara: - Usch det var längesen jag motionera! Det roliga var att vi sprang rundor kanske i 20 minuter, han är min tjockis! haha <3 Han sköt in bollen hos våra zigen grannar så vid halv 2 tiden kanske? när det blev mörkt stack jag in och hämtade bollen (a)
Vi tog även en nostalgiprommenad!UNDERBART

tänker nog se lite film, filmtips? o:

PUSSHAJ / b


pppssf!: förlåt för dålig uppdatering (;
DE ÄR FUCKING SOMMAR UT MED ER!?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: