B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

hej och nej?

Kategori: Allmänna ting

asså, seriöst tror vissa människor att man har blogg bara för att de tror att man vill bli som storbloggarna, ni vet de som bara tar upp skitsnack, deras dyra märkeskläder och såklart skönhetsoperationerna! Inget mig emot, jag hade nog också visat om jag kunnat!? men tyvärr kan jag inte de, vet inte om jag velat iheller men jag skulle nog inte tackat nej i första taget?

Ibland frågar jag mig också varför jag har blogg och nu har jag knäckt nöten?

- jag bloggar när jag vill, om vad jag vill och om jag känner att jag vill dela med mig av just det jag skriver.
Det är min blogg och ingen behöver gå in här och läsa om de inte själv vill.. Och det känns bättre att ha något eget, en egen länk liksom? För mig känns det ändå mer personligt med en blogg och det är man själv som gör bloggen..

Jag tror jag babbalar igen? men de gör inget? för om du inte vill, behöver du inte läsa!

Oh, det kändes skönt!

Jag har kollat på film och så, ska faktiskt hoppa i säng medebums nu! 

godnatt! / b 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: