B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

glass och film

Kategori: Allmänna ting

Ja som sagt var vi ju och grillade hos mina kusiner, mina älskade baconlindade dadlar fanns såklart på plats! (A)
Efter vi grillat skulle de andra dra på bion så jag köpte glass och satte mig för att kolla på film hemma, blev bland annat American history X, lovin it!

Idag så var vi vid stranden det kanske var 18 grader i vattnet, kallt! o: Men tro fasiken att jag hoppa i pluret, badmonster, (efter ett bra tag av gny!)

Imorgon blir det nog Boan, barnkalas och grillning senare! låter.. suveränt!

och för typ en 20 minuter sen var det exakt en vecka tills jag kommer åka till min älskling i göteborg! Kan knappt bärga mig? MÅSTE PACKA!? AAAH O: hatar att packa kommer glömma saker, får göra pack lista och bocka av mina saker! (I)

Haha, nu ska jag prata med baby!

Godnatt / b


cabben gör galna saker med håret? /:
påväg till stranden! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: