B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

busväder!

Kategori: Allmänna ting

Ikväll har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, tur de för det började verkligen spöregna! o: Imorgon ska jag upp vid 11 för hela familjen plus min pappas tvillingbrors familj ska ut och äta, sen på kvällen blir de tårta! Synd att inte baby kan vara med men han är en arbetande man (A) heh

Jag startade även upp min gamla data, asså den usch, ja skitsamma!

Pratat lite seriöst prat med baby, asså det känns så bra? <3 jag älskar honom





har även fått hem lite knark så nu ska jag överleva min laktosintolerans!
för er som inte visste är jag laktosintolerans numera ):


IAF ni ska få lite bilder på "lugnet före stormen", och "stormen"


det var riktigt fint väder men sen kom molnen och stöka till de!


stupränan utanför mitt fönster skapade ett vattenfall (A)


själva "vattenfallet" (:


Här bildas pölen eller ja, "dammen" (;


OCH DÄR KOMMER DEN FÖRSTA FLODHÄSTEN
för att ta sig ett svalkande dopp!
(förlåt mami<3) sån pose hon gör? hah


NEJ; nu blir det hopp i säng!
PUSSHAJ / b

Kommentarer


Kommentera inlägget här: