B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

onödig dag.

Kategori: Allmänna ting

Idag har det inte hänt något alls! Jag har övningskört och handlat med mamma, och mått dåligt! That's it, just that.. yee.
Imorgon börjar ääntligen skolan, längtar! :D blir sovdags i tid dårrå (a) vaknade faktiskt 11.. men endast för jag ställde klockan (a)
Just nu känns jävligt mycket skit, de ska bli skönt att få ägna dagarna åt skolan. På fredag blir det nog malmöfestivalen jag sitter och tänker fram och tillbaka utan framgång.. men på torsdag ska jag ha bestämt mig! (y)

Just nu är det jävligt fint väder, myspys.. Så jag ska ut och gå själv för jag behöver verkligen tänka.

puss

försöker att kontrollera min smärta
försöker att va glad men det känns i mitt hjärta,
vad ska man göra när hoppet tagit
slut hur ska man veta vilken väg man ska ta sig ut.

(8)- jävligt mycket känns så just nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: