B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

mycket för sig!

Kategori: Allmänna ting

senaste två dagarna har man planerat en överaskningsfest för Mirja, hon har varit i stockholm hela sommaren och vi skulle överaska! Hon kom hem igårkväll, det blev otroligt lyckat! bilder kommer sen när jag har fått alla bilder! :D

Idag vaknade jag vid tio,gick upp och började röja ur min garderob på halsdukar och massa skit som var helt sönder och sånt! haha varför spara de liksom ): Jag har även klippt gräsmattan, det gick bra? haha hur skulle de gå, men jag fick snabba mig för det började regna! :D

Pratat med baby och lite sånt trevligt, var på bushumör idag men inte han.. förlåt <3!


förlåt för kass uppdatering men, i don't give a fuuck!


jag och frida roa oss.. haha xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: