B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

helgen!

Kategori: Allmänna ting

Denna helgen har spenderats med älskling, vi har varit så nära varandra att jag känner att jag inte kommer kunna sova fråns han kommer hit och ber mig komma till sängen sådär ni vet? vem vill gå till en tom säng? Nej min säng är inte min säng längre, de är vår säng nu (: efter ett år så ja!? me and my baby!

babblar jag, YES lovely! heh i vilket fall som helst är  mitt rum i ganska okej ställning, inte så värst stökigt, men det luktar inte rent längre ju ): btw, galen helg.. har jag sagt de, förlåt?

Juste ladda ner tokiga alarmsingnaler till baby, så han vaknar i tid nu när han jobbar! :D

Förlåt att detta inlägget typ bara handlar om Tamer, men det är allt jag gjort denna helgen!? och jag älskar de så mm (:

Men när baby åkt hem, så drog jag en runda till Frida! :D vi prata en massa skit mellan himmel och jord!

Jag vet att de finns cheesecake i frysen men ska jag våga ta, eller ska jag nöja mig med ett par havreflan? o;

haha vi får se vad de blir :D

MENMEN! PUSSHAJ / BEJAFIS
bara för att irritera tamer :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: