B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

HEEJ!

Kategori: Allmänna ting

man skulle kunna tro att jag glömt mitt lösenord, men nenenne! så är det inte!
I helgen har jag varit i ursköna glemmingebro hos Rabi med Tamer såklart, dock kostar godiset 9 kr/kg, inte att rekommendera!

i Fredes blev det bygga upp kapgrillarna som Rabi inhandlat för bara 250kr! Hah, jättemysigt sen blev det chill med Rabis övergoda nässelte! sen blev de sängen för alla var lite hängiga och skulle upp tidigt nästa dag så!

På lördagen städade vi för att sedan åka in till Ystad och kolla på Capoeira (afrobrasiliansk kampkonst typ!) checka youtube.. men vi kom helt sen så vi missa... haha men Rabi fixa kontakter!Sen träffa vi Ville.. så stack vi och köpte kol och sån till vattenpipan.. drog hem tände grillen rökte vattenpipa och bara tog de lugnt..
Senare på kvällen blev det godissug.. haha (a)

Idag söndag då alltså, PISSVÄDER! men allt blev färdigt i tid men sen 1 timme innan bussen kom bestämde vi oss för att laga mat, haha helstressigt! med vi klara de galant!
Väl i ystad får vi vänta i 1timme och 30minuter, underbart! :|

När jag kom hem deckade jag på soffan, riktigt skönt!
Pratade ut med baby, riktigt skönt!
ingen förstår oss ♥

nu vet jag inte vart natten för mig! bort kanske! :D

PUSSHAJ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: