B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

Förkyld men lycklig!

Kategori: Allmänna ting

Igårkväll prata man med baby i telefon de skönaste samtalet på riktigt länge! <3

Idag kom jag till skolan klockan nio, vår Svenska hade flyttats till halv tio istället så det var bara att vänta! Efter svenskan var de dags för Multimedia!
 Vi blev uppdelade i två grupper! Jag blev i grupp nr 1 alltså den gruppen som kommer få sluta kl.12 varje tisdag och börja åtta på fredagar istället och faktiskt inget miig emot! Vi kommer byta efter jul så det blir inte orättvist på något sätt! (Y)
Dock gjorde vi inte ett vettigt skit idag, pratade snarare om bergbävrar, matjesfrestelse och semester! Men de gillar vi (Y) Hah :P

Jag var hemma prick 13, köpte kräftstjärtar och hårfärg! stack hem och mumsa drog sedan ner med mamma för att fixa mitt ID som jaa jag förträngt XD hah, bilden blev skapligt bra haha :P

Min tandläkartid har blivit ändrar till 07.20 jävla puckon! dem är så jävla dumma i huvudet! ÄCKEL!! förlåt, men ärligt vad tänker de med, det står till och med i min journal att jag bara kan på eftermiddagen. SUCK ):

Nu ska jag baske mig städa mitt rum! (y)

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här: