B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

Andra dagen i skolan! (;

Kategori: Allmänna ting

Det var inte så värst tungt att vakna idag kl 05.45 snarare tvärtom!
Gick upp och kokte ägg, duscha och lite såntdära!
Vi hade vår första Mediekommunikations lektion, som var brinnjävlig för alla hatar verkligen den läraren och om någon undrar så är hon typ 1.50 cm lång.. haha xD
Efter de hade man bara 3 timmars istid! Så det blev att dra till espresso house för lite fika med töserna!


ni förstår inte hur rolig denna bilden äär XD hah

I vilket fall som helst, hade vi engelska efter lunchen som vart helt OK. Sen var de dags för Idrottsteori.. och nu ska man hålla på att skriva hälsodagbok i ett halvår, alltså 6 månader.. om min kost och hur jag tränar så för att få ett mvg i idrott blir det väll till att börja träna och äta bra :D

Nu ska jag börja med planering sen blire väll att ta det lugnt!

sköönt nog, börjar man inte kl 8 imon för Multimedia har blivit instäälld (;

PUSS!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: