B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

måndagmorgon.

Kategori: Allmänna ting

Denna veckan kommer lyda:
Måndag: plugga Tisdag: prov, plugga Onsdag: matteläxa,plugga Torsdag: hålla tal inför klassen, plugga Fredag: ny matteläxa. = en fasligt trött Bea, så lördag&söndag ska jag bara finnas och andas liksom.

Jag hatar att planera egentligen, men faktiskt är jag en människa med ganska mycket kontrollbehov.. Inte över andra människor, utan mer över mig själv.. Jag lägger verkligen ner mycket tid på plugget, och det känns lite läskigt att människor i detta fallet (lalle,http://lallelundgren.blogg.se/ - hon är ganska dålig uppdaterare)på facebook taggar att jag jobbar hårt, klart jag känner mig duktigt och så när det blir bra betyg på prov o.s.v menmen. Önskar jag bara kunde bry mig lite mindre om skolan ibland, och bara börja leva normalt. attans mög!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här: