B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

*

Kategori: Allmänna ting

Jag sitter och tänker tillbaka på allt, allt jag minns. Mitt liv I guess? Men jag frågade mig själv, vad är mitt liv.. som nationella proven, live to work or work to live? Alla frågor som ställs, !? vafan är det här, kan inte allt vara som förr.. jag menar för typ 3000 år sen, inte gör allt så komplicerat liksom. Eller kanske få börja om och göra allt som blev fel, rätt.. Vad sysslar jag med? massa önsketänkande funkar inte, de kommer bara få mig att sjunka så jävla lång ner i det där jävla "mörkret" som alla nångång i livet kommer att få känna på.. mörkret är fan inget annat än dig själv, så var inte rädd.. Detta inlägget är fuckt, och jag har så mycket som vill ut men allt blir till skit.

varför kan inte vissa fatta att man bara vill andas ett enda rent andetag?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: