B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

Kategori: Allmänna ting

 Hej kära läsare, om jag har några?

Idag har jag inte gjort något vettigt överhuvudtaget, bara sprungit runder och busat, nej men.
Jag har fikat med bästa faster, det blev kanelbulle&äppeljuice samt lite gossip!! Hon är bäst
för att vara över 40 år, kvinnor över 40 år bör man lyssna mer på, verkligen! Jag har även ställt
mig själv inför tal, jag har nämligen börjat besöka en av sveriges mest ökanda sidor, gossip.se
ajajaj, lilla Bea. Jag förstår inte varför vi människor dras till sådanna saker.. Jag tror att vi vill
se andra människors perspektiv, vill följa "kändisar" och vad vi tror är ett glamoröst liv.. kanske

Jag känner bara, "ni skulle veta hur glamoröst mitt liv är!" HAHA



Kommentarer


Kommentera inlägget här: