B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

en galen onsdag.

Kategori: Allmänna ting

Dagen började med sköna matematik! <.< jaa...
Nej men den följde utav två timmar Samhälle, WIHOO faktiskt
var jag klar efter en halvtimmes lektion så jag bara sprang
rundor :P LUNCH, kycklingfilé.. Den va as PULLLI ! okej sry.
Efter det begav sig hela klassen mot den snart hundraåriga
biosalogen på Ystad gågata, ( glömt vad den heter (a' )
SOLEN BARA SKINER; ÄLSKAR DET !!!

När jag kom hem var det väl inte så mycket med de, satt
vid datorn i en halvtimma, sen ringer älskling vid 5 tiden och frågar
om vi inte kan ses, jag bara hell yeah (A)<3 
 så nu har vi grillat hambrugare och kollat på film!
och nu åkte han nyss hem, miss my babyboy ♥

P.S förlåt för allt gullisnuttande jag utsätter er för XD HAHA


Denna bilden är den första bilden jag tog
på Tamer, smygfoto(A) Men det var typ
då alla känslorna började purrla för honom ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: